Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 Şubat 2013 Pazartesi

Uğur Böcegi'nin okulundan haberler..

Cuma günü geldi okuldan eli kolu dolu dolu geldi baba-kız..Öğretmeni vermiş hafta sonu için ödev,kitap,tavşancık,bir de resmini gördüğünüz duygu çemberi...
Biz de kalacakmıış bu,iyiki de kalacak zaten :)) Arada vermeye de devam etcekmiş.
İrem'in sınıfının adı:'Uğur Böcekleri'..
Uğur böcegi İrem Y.'a sormuş:
*'Ormanda yaşayan bir hayvan olsaydın,hangi hayvan olurdun?Niçin?*
Benim İremim bakın ne cevap vermiş:
-Fil olurdum,yavru oldugu için...
*'Denizde yaşayan bir balıksın,balıkçının olta attıgını gördün.Her an oltaya takılabilirsin.Ne yaparsın?'*
Zekice bir cevap vermiş,tek kelime:)
-Kaçarım...
Öğretmeninin okuldan yolladıgı bu tavşancıgı,hafta sonu evimizde misafir edip,İrem'in ne kadar ilgi gösterdiğini ve oynadıgını gönderdiği deftere yazmamı istemiş.
Benim gözlemlediğimi tastikleyen İrem tavşanın kirli oldugunu ve koktugunu söyleyince yıkama kararı aldık oynamadan önce..-Bu tür oyuncakları ayda bir veliye gönderip,yıkanmasını sağlasalar daha hijyenik olacak.Gerçekten de mikrop yuvası olmuş.-Yıkanan ve tertemiz olan tavşancıkla gayet güzel ilgilendi,oynadı,yemek yedirdi,beraber dans etti..Yazdım  bende deftere..
Bir de kitap ve liste göndermiş.Evde ki kitaplarımızdan yada okulda ki kitaplardan,kitap okuyup İrem'e(ki bunu hep yaparız) ne öğrendiğini vs. yazıp on kitabı tamamlayınca listeyi vercekmişim..
Sürprizi olcakmış Uğur Böcegine..





3 yorum:

  1. TAVŞANCIK ÇOK GÜZELMİŞ :)

    YanıtlaSil
  2. Bende aynı soruları kızıma sordum ormanda yaşıyan hayvan olsaymış marsupilami olmak istermiş çok güldümmmm
    balık sorusuna aynı cevabı aldım yüze yüze daha derine kaçardım dedi kızım 4 yaşında bu arada :)
    http://kirmizirouge.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) marsupilamu demek,zamane çocukları
      irem de 3.5 yaşında..
      kaçmak en zekicesi kesinlikle:)

      Sil

Yorumlarınız İrem için önemli :)