Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 Şubat 2013 Cumartesi

Bitti,gitti..

Sömestr tatili boyunca ana-kız bol bol güneşli havayı iliklerimize kadar işleyip,arada yağan yagmurun ardından gelen mis gibi toprak kokusunu içimize çektik..Gezdik,hasret giderdik anneanne,dede ve dayı ile..
Bense dinlendim,dinlendim,dinlendim...Bol bol pozitif enerji depoladık..
İrem bol bol parklarda,yada hareketli oyuncak parklarında cırıt attı :) Hatta bir de Pepeeyle karşıklı tahtarevelliye de bindi..3.5 yaşında ki bir kız için en büyük heyacan bu olsa gerek..
Sayılı gün çabuk geçer derler ya,evet geçti bitti..Sanki hiç kalmamışız gibi..
Dönüş vakti geldi,bu da babaya kavuşacağndan musmutlu bir İrem pozu,uçağa binmemize an kala..
İzmir'den Trabzon'a iki saatlik süren uçuş esnamızda,yemek servisiyle birlikte yukarıda gördüğünüz sevimli ayıcık kabin memuruda satılmaktaydı.Bir de bunun kaptan ayıcıgı satışta..İrem ilk önce Kaptan ayıcıgı tercih etsede poşetini açtırdıktan sonra hayır ben kız ayıyı istiyorum diye ufak çaplı bir yaygara arkasından değiştirdik :) 
Şimdiler de bu ayıyı yanından ayırmıyor.İsmini de 'Tatlım' koydu :)
Döndükten sonra bir gün dinlendikten sonra,ikinci eğitim-öğretim yılının ilk haftasının son gününe yetişip,ders başı yaptı İrem :)
Hem de raporu biten,asıl öğretmenin dersine girecegi mutluluguyla :)
Okulda Pançoyo'Dan sonra şimdi de bir kedi olarak geldi eve  :) 




1 yorum:

  1. çooook tatlı görünüyor, çok şirin bayıldım doğrusu:)

    takipleşmek dileğiyle bana da beklerim:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İrem için önemli :)