Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

3 Şubat 2013 Pazar

İrem Kuaförde!

İlk saçını anneannesi kesmişti İremimin..18 aylık falandı o zamanlar,yine uzadılar nerdeyse beline kadar geliyordu..Ne zamandır saç uçlarının iyice zayıfladıgını farkettim,biraz da kırık falan görünce sıra İrem Hanımı ikna etmeye geldi..Aydın'a gelmeye bir ay kala falan ikna yöntemlerine başlamıştım,kar etmiyordu tabi benim cadıya :)
Çok kolay olmadı,tabi o kadar zor da olmadı kuaför koltuguna oturtmak küçük hanımı:)
Ama emin olun kendi isteğiyle,kendi ayaklarıyla,kendisi yürüyerek beraber gittik ana-kız kuaföre..
Anlaşmamızı yaptık,anneanne ve dedenin evinde..Çok kısa kestirmeyecektik,birazcık hatta omuzlarında kestirecektik..Ve en önemlisi kuaföre gittiğimizde geri caymayacagına karşı 'söz'üde aldım İrem'den..Sağlam bir söz ama..
Saçları ıslatılmaya başladı bile..Arada yüzüne geldikçe su 'ay,uy,oy' diyordu gülerek..
Neyseki sorun yok,her şey yolunda!
Bakmayın böyle durduguna sorun yok,sadece poz vermek istemiyor..
Kısmen bitmişti,saçını kurutması kalmıştı :)
Ve eve geldik,banyomuzu yaptık,saçlarımızı ördük..Yatmadan önce pozumu da verelim göndermek üzere babaya..Yeni halini merak ediyor çünkü Türkiye'nin bir ucundan:)
Sözünü son safhasına kadar tutan canım kızıma burdan da teşekkür ediyorum..
Biraz daha büyü annem,sonra istediğin kadar uzat bebeğim saçlarını :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İrem için önemli :)