Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

6 Mayıs 2011 Cuma

zıp zıp :)

Evimize dönmemize 1 hafta kala Aydın'ın sıcacık havasıyla uyandık güne :) Kahvaltımız yaptıktan sonra anneannemiz aradı ve okul çıkışına gelmemizi söyledi biraz alışveriş birazda İrem hanımı parka götürmek amacıyla.Evden biraz erken çıkıp önce fotoğrafçıya uğradık dünden İremin 2 yaşını doldurmasına az bir zaman kala stüdyo fotografı çektirmek için gitmiştik.Bugünde 40 poz arasında en güzellerini seçip fotoğraflar yapılcaktı..Zor da olsa güzellerinden 4 değişik poz seçerek karar verdim :)
Vesikalık ebatında fotograflardan ben seçerken İrem hanım eline almış birini,birde kalem tutuşturmuş diğer eline ne göreyimm kendi resmini karalıyivermiş:)))
Haftaya almak üzere ayrıldık fotografçıdan anneannemizle buluşup bir kaç velisi ve öğrencileriyle beraber ilk parka gittik :)

Biz oturduk İrem ablalarıyla,abileriyle oynadı en çok kaydıraktan kaymayı ve sonra salıncakta sallanmayı seven İroşum bugün zıp zıpıda keşfetti :) Henüz yaşı küçük olmasına rağmen doluda olmayınca bi denesin istedim zıp zıpı bindirdim.Maşallah o kadar kontrollü küçük zıplayışlar yapıyor ki küçük hanım,çokda eğlendiğini görünce kendisi gelmek isteyene kadar almadım..
10 dakika sonra yorulmuş olmalı ki anneciğim gel istersen dememle yöneldi kucağıma :)
Bugün İrem için çok eğlenceli geçti çünkü zıp zıpı keşfettii :)
bu da videomuz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İrem için önemli :)