Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

12 Mayıs 2011 Perşembe

Evimize Dönüyoruz:)

Evet yedik,içtik,gezdik,tozduk zaman bitti..Dönüş zamanımız geldi 13 mayıs 2011 12.30 uçuş,14.30 varış..
Son 1 gün kala Aydın'dan yazmak istedim..Geldim demek de Gümüşhaneden nasip olur inşallah..
Kızımla güzel bir tatil yaptık,gezdik eğlendik,hasret giderdik anneanne ile dedeyle..Buradan her şey için teşekkür ediyorum :)
Lakin sayılı zaman çabuk geçti:)Şimdi de babamızı özledik ve ona kavuşma heyacanı sardı içimizi:)

İroşun son bir kaç gününü resimledim..Buradaki ablaları malum yoklar orda..Yavrum güzel oynuyordu ama artık anne ve babasıyla oynamaya devam eskisi gibi:)


3 yorum:

  1. Merhaba...
    ßogumda bir çekiliş düzenledim
    eğer ilqilenirseniz beklerim :)

    http://bubenim-dunyam.blogspot.com/2011/05/hediye-veriyorum.html

    sevqilerimle...

    YanıtlaSil
  2. benimde çekilişlerim mevcut bende beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Aman da pek tatlıymış MaşAllah, Allah bağışlasın:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İrem için önemli :)