Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

8 Mayıs 2011 Pazar

2. Anneler Günüm :)

İroşum'u 7 haziran 2009 gecesi 01.30 da almıştım kucağıma..Ve bugün 8 mayıs 2011 bitanecik kızmın sayesinde 2.anneler günümü kutluyorum..Ne mutlu bana.Dünyalar iyisi eşime,ve dünya tatlısı kızıma sahibim..
Şükürler olsun..
Şuan babamızdan ayrı da olsak,bu anlamlı günde annemin yanındayım ve onunla kutluyorum..
Allahım anneme sağlık ve uzun ömürler versin ve hep yanıbaşımızda olsun inşallah..
Öncelikle kendi annemin anneler gününü kutluyorum ve sonra tüm fedakar annelerin anneler günü kutlu olsun...
güldüğümde gülen ağladığımda ağlayan çocukları için yaşayan dünyadaki en büyük şansım,meleğimm.canımm annemm!
Hayattaki en değerli hediyem kızıma da Allahım sağlık versin ve onu her şeyden korusun..

2 yorum:

Yorumlarınız İrem için önemli :)