Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

30 Nisan 2011 Cumartesi

sonunda kavuştuk sanırım tam anlamıyla

ayy çok mutluyum bloğum açılmış geçenlerde baktığımda o gıcık kırmızı yazı çıkıyordu bugün tekrar bakayım dedim ki ne göreyim sansür kalkmış :)) şimdi son hızla devam yazmaya..
hemen başlıyorum öyleyse biz nisanın 18 inde dedemiz ve anneannemize uçtuk :) şuan aydındayız..kısa bir zamanımız kaldı evimize dönmeye ve babamızı çok özledik..
burda tatilimiz güzel gitsede diğer parçamız Köse'de kaldığı için bir müddet sonra kar etmiyor..Tabi İrem hanımın keyfi yerinde anlamıyor özlem nedir :)) Onuda bırakın babası telefona istiyor hanımefendi 'ıhhh ! ' diyor başka bişey yok :))
Bu arada bana da öyle bir düştü ki burada bir dakika nefes aldırmıyor..Çarşıya bile hanımefendi uyurken gidebiliyorumm..Uyandığında ben olmazsam 'anne anne' diye dolanıyormuş evin odalarında :))

Şimdilik kısa tutuyorum cadı daha fazla yazdırmıycak :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İrem için önemli :)