Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2 Nisan 2011 Cumartesi

SELVA koli şenliği paketi kazananlar

Evet arkadaşlar 15 gün süreli kampanyamız bu gece itibari ile sona erdi..55 başarılı yorum olmuştur..
Selva'ya teşekkür ediyorum bu kampanya için başarılarının devamını diliyorum..


1.kazanan 34.yorum sahibi
Kerman Ataş

2.kazanan 46. yorum sahibi
Mehmet Horasan

3.kazanan 54.yorum sahibi
Lotus Çiçeği

4.kazanan 48.yorum sahibi
Ebruezgi

5.kazanan 5.yorum sahibi
Yasemin Güner





kazananları tebrik ediyorum ireminannesi@windowslive.com adresime iletişim bilgilerinizi bekliyorum...





1 yorum:

  1. kazanmışım çok mutlu oldum , kazanmama vesile olduğunuz için teşekkürler :) adres bilgilerimi gönderdim umarım ulaşmıştır.. ( Kerman Ataş )

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İrem için önemli :)