Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

7 Nisan 2011 Perşembe

İremin Erzurum Turu ve Öncesi!



Aslında Erzuruma gideli nerdeyse 1 ay oldu..Blokların kapatılmasından 3 gün sonra gtmiştik...Yani ta ne zamanın postu..Ama daha şimdi yazabiliyorum..Sebebi ise herkesin bildiği gibi blogger! Kimi zaman kumanda panelime kadar görüyorum kimi zamanda hiçç..Artık çıkan o kırmızı yazıdan bıktım doğrusu ama hala bir değişiklik yok..İnat ettim açılana kadar yazmamayı ama iyice biriktiği için artık pes ediyorum..
Kimsenin bloğuna ulaşamıyorum ancak kumanda panelimden kısa 2,3 cümleyi gösteren yazılarınızı okuyabiliyorum..Gerisi yok tabii..O yüzden hiç zevk almıyorum umarım biran önce açılır artık....Ve bloglarına giren arkadaşlar siz nasıl görebiliyorsunuz birbirinizi lütfen banada öğretin varsa bir yolu..

Gelelim Erzurum turumuza;
Erzurum benim doğduğum yer ama büyüdüğüm değil ailem orda görev yaparken doğmuşum..Yıllar sonra 2011 senesinde eşimin işi ile alakalı sınavı olduğu için bizde İroşumla takıldık peşine:)) 1 günde konakladık ve o kısa sürede gezebildiğimiz kadar gezdik ikimiz içinde değişiklik oldu..Bu arada Erzurum'a yolunuz düşerse CAĞ Kebabını yemeden dönmeyin tek kelimeyle harika bir lezzet :)) Yanlız doyduğunuz zaman garsona 'DUR' deyin ki yoksa hesabın altından kalkamayabilirsiniz :))) Neden mi?
Tabağınız boşalmasına 2 lokma kala sürekli getiriyorlarda ondan:)

!!!resimde yükleyemiyorumm offf ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İrem için önemli :)