Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

4 Mart 2011 Cuma

kumanda panelinden ötesi yok!!! ve kampanyalarım hakkında

arkadaşlar arada girip bakıyorum ama hala aynı değişen yok..kumanda panelinden ötesine gidemiyorum..bazen ona da giremiyorum..
resimli post yayınlamak istiyorum ama olmuyor resmi kabul etmiyor..
sizlerinde son yazıklarını kumanda panelinde gözüken 3,4 cümle kadar görebiliyorum...
sizler nasıl giriyorsunuz anlamadım ben..

ktunnelden girim diyorum ama o da çok zorluyor yine adreslerinizi tekk tek bilmem gerekiyor..
ordanda resimli post yayınlıyamıyorumm..
aynı adla wprdpresse taşıdım ama onada hiç ısınamadım içimden yazmk gelmiyor..blogcudan açtım orayada tek tek grmem gerekiyor eski yayınlarımı..
fikri olan bana yardım edebilir mi bu konuda?ne yapmam gerekiyor aklım ermiyor artık..
bitsin artık şu ızdırap
katıldığım kampanya sonuçlarınada bakamıyorumm kazandım mı kazanmadım mııı???

son olarakda handem ve fulyagu pasajlarının kampanyalarını süresi bitmeden bitirdim ve facede çekilişi yaptım..


hoşçakalın:(((

1 yorum:

  1. cnm http://www.ultrareach.com/ bu programı ındır.bu program çalışırken butun bloglar açılıyor :) ben de şu anda seninkine o program sayesinde yazabiliyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İrem için önemli :)