Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

1 Mart 2011 Salı

blogumu aktardım!!!

arkadaşlar biliyorsunuz blogların kapanması gündemde şu aralar
bende onca emeğimi çöpe atmaktansa yedeklemeye karar verdim..
sizde isterseniz yedekleyin kurtarın bloglarınızı
aceleyle yaptığımdan şekli şemali ile ilgilenemedim şimdilik
yeni adresim
https://iremveannesi.wordpress.com/


sizde yapmak isterseniz ayrıntılar burada
yetenek sizin


kolay gelsin...

2 yorum:

  1. çok can sıkıcı bir durum bu kapatılma olayı..wordpresteki aktardıklarına göz attım bazı fotolar görünmüyor..peki takibedenler nasıl takibedecek izlediği blogları.. ben google blogger dan takibediyordum doğal olarak ,listeli biçimde..

    YanıtlaSil
  2. tamamen incelemedim demek görünmeyenlerde var
    inşallah kapanmaz şu blogger
    bir yöntemi vardır elbet izlemek için
    yada sık kullanılanlarla falanla olabilir

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İrem için önemli :)