Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 Ocak 2011 Cumartesi

İremin Çöpü Çöp Kovasına Atma Alışkanlığı

Ben çok mutluyum 2,3 gündür neden mi?İremim çöp kutusuna atma alışkanlığı kazandı :)) öğrendi yavrum çöp kovasının amacını..
Ne zamandır mutfakda yemek yaparken kabuğu soyulması gereken besinleri direk çöp kovasına soyuyordum.Çünkü İrem sürekli gelip ne yapıyorum diye merakla izlediği için annesini..Ona ufaktan bir şeyleri öğretmek istiyordum..Yanımda çömelip beni izlerken bende 'anneciğim bu çöp eee oldu buraya atıyoruz' diye sürekli tekrarlıyordum..O da bana 'ee ee' ünlemleriyle katılıyordu..
İrem dergi,broşür,kitap vb şeylere bakmayı,incelemeyi çok sever.Merakı gittikten sonra da oyuna çevirip
yırtmaya başlar:)) Ve evin halini düşünün her yer kağıt parçası :))
Ve arkadan anne yada baba toplar tabi :)
Ama artık toplamıyoruz!
Geçenlerde yine dergilere bakıp bakıp parçaladı.Bir baktım ki hepsini büzüştürmeye çalışıyor
o minicik avucunda topluyor heycanla bekliyorum ne yapacağını tabi :))
Mutfağa doğru yöneldi çöp kovamızın kapağını çıkartıp yere koyup(öylece atamıyor:)
elindeki kağıt parçalarını attı kovaya..
Bana baktı ve kendisini alkışladı..sonrada kapağını kovanın üzerine koydu oturtamayınca da 'aa aa' diyor.
Yardımcı olup kızıma kapağınıda oturtum ve İrem  'bitti'  dedi..
O kadar hoşuma gitti ki anlatamam..Artık İrem istediği gibi dergileri vb, yırtıyor parçalıyor sonra kendisi toplayıp çöpe atıyor..
Ee daha ne olsun.AFERİN sana kızım bir çok insanın yapamadığını yapıyorsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İrem için önemli :)