Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

18 Ocak 2011 Salı

İremimin Nurtopu gibi bir baykuşu oldu:)))

Bildiğiniz üzere Amigurimi sanatı şu aralar oldukça yaygın bloglarda,sitelerde her yerde görmekteyiz..Ve ben hep imrenerek bakıyorum o el emeği göz nuru organik oyuncaklara..İnşallah bir gün bende öğrenebilirsem kızıma bir çok şey örmek isterim..
Geçenlerde de sevgili kurabiyegillerin baykuş çekilişine burada katılmıştım..Kızım için katılmak istemiştim ve onun şansına kazanmayıda çok istiyordum..Çünkü irem tam bir hayvansever..Cik cik,hav hav,pisi pisi bu 3 lü dışarı çıktığımızda İremin ağzından çıkan kelimelerden  birkaçı :)) Hiç de korkmuyor yavrum..Ben kediden köpekten korkup geri dururken kızım da tam tersine yanlarında :))Bu konuda bana çekmemesinden dolayı mutluyum.
Ve çekiliş burada açıklanmış.5. sıradaki Saadet yazan biziz :) kazananlardan biri olmuşuz:))Şuan bu sevinci sadece ben yaşıyor olsam da çünkü söylesemde İremim bunu idrak edemiyor daha artık Baykuşu gelince çok mutlu olacağına eminim boncuğumun..
Çok teşekkür ederiz Sevgili Kurabiyegiller..Şimdi heycanla beklemedeyiz baykuşumuzu:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İrem için önemli :)