Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 Aralık 2009 Pazar

Merhaba :)

Ne zamandır bir blog oluşturmak niyetindeydim.Nedense hep erteliyordum hatta üyeliğide almıştım fakat oluşturma aşamasına gelemedim bi türlü :)
Gördüğünüz üzere ilk paylaşımımda ne zamandır ilgilendiğim Montessori Eğitimi oldu :)sizlere bi Merhaba bile demeden :(
Bu eğitim beni derinden etkilediği için aklım fikrim onda kalmış:)
Nese ki Merhaba tekrardan :))

2 yorum:

  1. merhabalarrr..demiştim bizde izlicez sizi diye:)
    hepimize hayırlı olsun bloglarımızz:))
    bu arada montessori yahoo group'una üye misin canım.üye değilsen şiddetle olmanı öneririm.ben 1 haftada bile çook şey öğrendim...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz şekerler :)
    hayır cnm değilim nasıl üye oluncak?
    bu arada canım seni izleyicilerimin listesinde yoksun ama ?
    bnm yapmam gereken bşy mi var ?seni orda görebilmem için?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İrem için önemli :)