Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 Aralık 2009 Salı

Bir Melek İndi Dünyama..


Minik prensesim İremim

İlk sevincimi burda paylaşmıştım **Canım mısın sen benim misin sen hoş geldin melek**
adlı topiğimde
3 ekim 2008 tarihinde kk ya vermiştim hamile haberimiii
üstelik reglimin günü bile geçmemiştii tam günündee 2. çizgi çok silikdee olsa çıkmıştı ve İremimin habercisi olmuştu aşkımla bana ..
İrem kızımımz bzii çok bekletmedii Hamileliği istemeye başlayalı 4. ayımızda filizlendiii...
3 ekim 2008 gününden bu yana hayatım dahada güzelleştii
ilk öğrendikten sonra günleriii saymalarrr
sabırsızlıklaaa bir anevvel kucağıma almayıı beklerkennn
zamanlaaa haftalarıı saymayaaa veee aylarr derkennnn
o çok beklenen günnn İrem kızımızııı kucağıma alcağımmm Aşkımının sevipp koklayabileceği o gece gelmiştiii nihayetttt allahımaaa şükürlerrr olsunnnn .....
6.6.2009 daaa son kont.müzee gtmiştikk öğlen doktorumuzaaa
tabi ben olacaklardan habersizzz
usg den baktıı suyuu az kalmış ama bi kaç gün daha yeter dediii daha doğrusu 8.6.2009 a bekler inş dedii
sonra nst istediii nstdee sancım çıktıı oldukça yoğunmuşşş
bende hissediyordummm bşylerrr vücudumda amaaa yanılıyorumdurrr diyeee dikkate almamıştım
bu arada 8 ini beklememizin amacııı annemlerrr 7 sinde yola çıkıp 8 indee urfada olcakları içinnn
malumm tayin dolayısıyla gurbette oluncaa....
sonra doktor eşime burdan çıktıntan sonra sakın gezdirme Saadetii doğru eve götürrr
doğurur falan beklesin annesigili dediii gülüştükk çıktıkkk odasındann..
eşimlee evimize geldikk direk zaten gezcek halim yoktu artık 5 dkda bir wc ihtiyacım geliyorduu...
geldim haziran annelerine yazdımm
doktor kontmüzüüü
eşimm arkadaşlarıyala dşarı çıktıı
bendee sizlerle takıldımm daha sonraa komşuların yanına indim bahçeye ama hep sancım gelip gidiodu sanki adet sancısı gibiii
ama psikoloikmen old. düşünüodummm nstde çıkıncaaa...
nesee akşam 21.00 olduu
bi yandan siz haziran annişleriyle yazışıorum bi yandannn eşimleee konuşuyorumm sancım sanki artıoo doktorumu arasak falan derkennnn
aradık doktoru gtmemizi istedii hastaneye...
bu arada benim sezeryan olcağı içinnnn normall doğum sancısı çekipp sezeryana grmekten çok korkuyordummm...
hemen gttk hastaneye nsteye bağlandım gündüz ki kadar şiddetli olmasada haff çıktı sancımm
sonraa serum verdilerrr
bi kaç tahlil yapıldııı kan alındı bendennn
tekrar nste yee bağlandımmmm
bu aradaa ben serum alırkennn beni arayan semoşuma ve havvvaya çok tşkr ederimm kızlarrr
heycanıma ortak oldunuzzzz...
ben eve dönerim die bekliyordummm sancım hafif çıkıncaaa
daha sonra 2. nst sonucumun bilgilerini hemşire doktorumu arayıp vermeye gttii
ve tekrar geldiğindeee
hazırlanabilirsinizzz doğumaa alıyorr doktorunuzzz dediğindeeee
bütün duyguları yaşadım o annn elim ayağım kesildiiii
yaklaşık 9 aylık serüvenin sonuna gelmiştikk artıkkkk
hem sevindirici hem üzücüüü hem heycanlı hem endişeliiiii vb... herşey bi aradaydıııı
duygularımnnnn
annem babam Aydın-Urfa yolundaaa geliolardııı bi yandannnn hastanedee eşim benn vee buralıı görüştüğümüz bir ablayla abi vardııı o kadar ....
nesee ben ameliyat önlüğünü gymeye başladımmm ama tirtir titreyerek vücudum la sesimmm adeta yarışıyorduuu birbirleriyeleee...
Abla bi yandan sakinleştirmeye çalışıoooo beniiii
benii aldıı ölme korkusuuu
2. defa genel anesteziyle ameliyata grceğimm için korkuyordum narkozu aldıktan sonra uyanamamaktannn
kendimin ölceğiniii kızımın annesiz kalcağınıı düşünüyordummm...
bu duygularıı son haddinde yaşarkennn giymişim önlüğüü ben bile farkında değilimmmm
sonra odanın kapısını açmadan 9 ay paylaşımımın olduğu 2009 haziran annelerinedee haberdar etmek istedim ve muhtar olarak seçtiğimiz semoşumuzaaa :)))
msj attım doğuma giriyorummm
dualarınızı eksik etmeyin dieeeee gece 00.30 du sanırımmm...
telide eşime verdimmmm
veee asonsere kadar uğurladılarr abla ebi eşim beniii tabii ben gözlerim dolu doluuu
braz ağlıyorum brazz gülüyorumm
tekrar eşimleee vedalaştkkk asonserin kapısının ordaaa en son sölediğim sözler eşimeee
seni çok seviyorumm
iremin resimleriniii çekkk gelir gelmezzz :)))
annemleriii bennn ve irem doğumdan sağ sağlim çıkarsakk ara söleee saadet doğuma grdii veee sağ sağlim ikisisde geldi çıktı diyeeee
malum yoldalarr yaaa yol btmezdi yoksaa onlaraaa...
veee ben hemşireyle yürüyerek çıktım ameliyathaneyeee
ameliyathaneye grer grmezz 2. defa yine ürktümmmm
korkunç bi yer yaaa bana göree... tir tir titriyorumm tansiyonum düştüüü
içerdee anestezicilerr doktorlar hemşireler hazırlıyorlardıııı bşyleriii
beniiim yatmamı sölediler sedyeye
ben yatcamm ama ttremeketen çıkamıorum o 3 basamağııı
savsaklayarak çıktımmm
sonundaa yattımmm
başladım ağlamayaaa
anesteziciyeee narkkozuu iyi verinnn ben ölcem
öldürmeyin beniii
falan filannn baya saçmaladımmmm o ankiii duygularlaaa
ameliyathanede bulunaan ların hepside çok iyiydi şansımaaa
benii rahatlattılarr başka konular açarakkk sonra doktorum geldiii
sonda da takıldıı zor belaa malumm tırsıyordumdaa..
en son saate baktığımdaa 01.00 e geliyorduuu bayıltmışlarr beniii tabiii bana hiç sölemedennn
konuşmamız yarım kaldıı hatta :)
uyandığımdaa doktorun sesiii beni duyuyormusunnn demesiiiini hatırlıyorummm
ve ameliyat yeriminnn hafif bir acısınııı
ve odama gelmişimmmm
7.6.2009 da İremim saat 1.30 da dünyaya geldiiii....
iremimm yanımda beşikteee mışıl mışıl uyuyorrr
aman allahımmmm
haytımdakiii en güzelll duyguyduuu o annnn kızımmm melekler gibii uyuyorduuuu
yüzü gözüü şişşşş
yavrum benimmmmm
eşim yanımdaaa mutluluktan tavan yapmışşşş...
habirebir gelip kızımıza bakıyorduuuu odayaaa
o geceee hiç uyumadımmm
sabahaaa kadarrrr kızımaaa telii kaldırıp havayaaa beşiğine doğru tutuppp telin ekranıyalaaa ona baktımmmmmm durdum .... hiç de uykum yoktuuu
ne ağrım vardıı ne sancımmm hiç bşy hissetmedimmm
Tek yaşadığımmm kızımdııı o geceee
tarifi imkansızzz anlatamıyorummm bile duygularımıııı
Allahım isteyen herkesee nasip etsinnn Anne olmayııııı
braz yorucu ama çok gzl bi duyguuuu anne olmakkk
ve annemin değerinii şimdi daha iyi anlıyorummmmm.....
bu arada İLK GÖZ AĞRIMIZ İREMİMİZ
2600gr 45 cm olarak doğduu
bu aradaaa ben 7 ağustos doğumluyummm
kızımındaa hep 7 sinde doğsun dieee iç geçirmiştimm hamileykennn
allahım duamı kabul etti veee kızımdaa 7 haziran doğumluu olduuu
aynı zamandaa 7 ağustosta eşimle benim evlilik yıl dönümümmm :)
Bizim uğurlu sayımız 7 anlaşılann ;)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İrem için önemli :)