Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 Aralık 2009 Çarşamba

İremime yaptığım.... battaniyemiz,şekerlerimiz,patiklerimiz



İremin Papatyalı Battaniyesi...
Geçen sene bu aylarda heycanla bebeğimi beklerken ona kendi ellerimle bi battaniye örmek istedim.Örgüden anlamayan ben internette dolaşırken yapabilceğim bi model buldum.Düz ve ters örgüyele yapılan küp şeker modeli..
Aldım elime ipimi, şişimi başladım modeli çıkartmaya heycanla..
Baktım tarife göre çıkarttım Sonra tam gaz devam :)Bi bakmışım bi gün battaniyem bitmiş..Şimdi ise sıra geldi süslemeye..Tığ ile ördüğüm papatyalar yaptım diktim bunu yapmayıda arkadaşım öğretti sağolsun..ve çok güzel oldu..Ona bebeğim için beslediğim sevgimi,heycanımı,merakımı,mutluluğumu kattım ben..Hep örgü örenlere gıptayla bakardım nasıl yapıyorlar diye.Nerden bilecem ki bi gün evlenip,hamile olup kendi rekorumu kıracağımı..Her şey senin için annemm..Şimdi ise sarı,papatyalı battaniyesine sarıp sarmalayıp sıcacık gidiyoruz gezmelerimize:)
Boncuk gözlerinede çok yakıştı canım kızım..




İremin şekerleri :)
Yine kızım için öğrendiğim bebek şekerleri ördüm tek tek minik minik elbiseler
t-shırtler..Babamızında hakkını yiyemem o da tek tek ,şekilli tüller kesti,pcden kızımızın ismini doğum tarihini yazıp çıkardı,tek tek kesti zımbaladı tüllere.içine badem şekerlerimizi koyup bağladık ve minik elbiselerin,t-shırtlerin içinden geçirdik.Canım sanada çok teşekkür ediyorum.İyi ki Varsın Aşkım.. Ben çok eğlendim,heycanlandım şekerlerimizi örerken..Bir gün sağlıklıca doğduğunu ve gelen misafirlerimize dağıtmayı hayel ettim hep..Şükürler olsun hayelim gerçek oldu..Şekerleri örerken beni gören herkes -ay nasıl uğraşıyorsun bunlarla- desede değmez mi meleğim için?
İremim sen her şeye değersin annecim ,melek yüzlü kızımız..



İremin şeker patikleri....
Netten görüp,ördüğüm patiklerim kızıma..Dikimi zorlasada hatta bi gece 2.30 lara kadar uğraşmıştım şeker şeklinde büzüp dikecem diye..sonra tekini büyük tekini küçük dikmişim onuda Aşkım nöbetten gelince gördüde söyledi..Hopppaaa tekrardan sök dik ,sök dik ben bile unuttm inanın kaç kere uğraştığımı..Ama inat ettiğim konu ne olursa olsun yaparım ve sonunda başardım..Peri kızım İremim beğendin mi annem şeker patiklerini?Annen çok uğraştı çoookkk :)
Geçenlerde ayağına giydirdim kaldırdı ayaklarını ponponlarına bakıyor :))
Sonra sürte sürte ayaklarını çıkardı şeker patiklerini :)

9 yorum:

  1. çookkk güzeller saadetçimm.
    emeğine göz nuruna sağlıkk..
    bende çok istiyorum özeniyorum böyle şeyler yapmak.ama kabiliyetim hiç yok:)
    opuyoruz sizi...

    YanıtlaSil
  2. inan canım bende hiç bilmezdim örgüyü...
    Hani kkdan ozlew varya sağolsun o öğretti bana
    cameradan :)
    Çok teşekkür ediyorum ozlewcim sana burdan....

    YanıtlaSil
  3. süperr yaa kameradan hemde.yok ben örerim atkı kazak dantel vs ama.hani kabiliyetmi denir biraz öngörümü ne bilim işte bişe eksik.ay dur şöle bişe aklıma geldide yapim diyemem.biri bana şöle şöle yap derse ancak:))

    YanıtlaSil
  4. canım işte izleme bölümüne yükleyemiyorum.resim yükleniyor diyor saat oldu bekliyorum hala bişi yok.bende problem yani.akşam bide eşime sorayım:)

    YanıtlaSil
  5. irem zaten baldan tatlı maşallah :)
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. maşallah kızımıza cicileri çok şeker olmuş
    nurtenturhan

    YanıtlaSil
  7. minik ve çok şeker şeyler bunlar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İrem için önemli :)