Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 Haziran 2012 Perşembe

Prenseslerin Modası Tütüler Etkinliği Sonucu

Bir etkinliğin daha sonuna geldik.Sıra geldi kazananı açıklamaya :)
Ama önce kazanan şanslı kişi ireminannesi@windowslive.com a hangi numaralı tütüyü istediğini ve çocugunun yaş grubunu,adres bilgileriyle beraber mail atmasını rica ediyorum..

Etkinliğe katılan toplam 14 başarılı yorum olmuştur..Kazanan şanslı kişide 14.yorumu ile Ebru olmuştur..
Tebrik ederim..
Paintimden kaynaklanan bir sorun oldugu için random.orgdan yaptıgım çekilişin resmini koyamıyorum..Nedense boyutları çok küçük çıkıyor..
Onu halledersem resmide koyacağım inaşallah..
Prenseslerin Modası Tütülere'de  teşekkür ediyorum..




1 yorum:

  1. Tebrik ediyorum kazanan arkadaşı, bayılıyorum bu tütülere...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İrem için önemli :)