Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 Haziran 2012 Perşembe

Minik Organik Bahçem :)

Daha önce burada bahsetmiştim bahçem hakkında,ekdiklerim falan,hatta bir de saksı siparişi vermiştim netten,lakin istediğim boyuttan küçük gelince değiştirmeme kararı aldım,varsın büyüsünler kasalarda,kovada :))
Gelen puantiyeli saksılarıma da süs bitkileri ekmeye karar verdim..İnşallah izin dönüşü..
Çileğimin ilk hali çiçeklerini verdiğinde;
Şimdi ise çiçekler düştü,yerini tomurcuklar aldı.
Çileklerimi bir tanıdıgımın bahçesinden önce daha fideyken 4 tane köklemiştik önce,daha sonra söylemek şartıyla  habersiz tabi..Çalıntı oldugu zaman daha çok sararmış ya hani çilekler..Sardı da sanki :)

Salatalıkları daha tohumundan ekmiştik..Kocaman oldular..

Mis gibi kokuyorlar domateslerimiz,fide olarak pazardan almıştık..

Acı süs biberlerinide fide olarak almıştık..Çiçeklerini vermeye başladılar bile :)
Bu yaz için bu kadar mahsullerimiz:))Seneye yaza tayinci falan olmazsak dahada çoğaltmayı düşünüyorum..
Bakması,sulaması,kokusu her şeyi huzur veriyor..
Bir de geçenlerde deli gibi fesleğen fidesi arayışına girip en sonda merkezde Gümüşhane'de zar zor buldugum ve en fazla 3 seçenekden birini seçip aldıgım,pek ümitli olmadıgım kendim diktiğim, minik yapraklı mis kokulu fesleğenim..











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İrem için önemli :)