Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 Nisan 2012 Çarşamba

Hesaplı Alışveriş Nasıl olur? -2-

Kısa bir aradan sonra tekrar Merhaba bloggerlar :)
En son ev taşıdık yerleştik demiştim sonrada havalarda biraz güzelleşme olunca,en önemlisi güneşin o güzel yüzünü görünce kızımla attık kendimizi parklara,bahçe keyiflerine..Ara ara bloguma,blogger arkadaşlarımın bloglarına baksamda,pek yazmaya fırsat bulamadım..
Bu aralar bulutlar yine yüzünü gösterdiğinden,bir süre daha evdeyiz...
Benim gibi netten alışveriş yapanlara güzel bir haberim var..Öncelikle şunu söyleyim,imkanları kısıtlı bir ilçede oturdugum için internetteki belli siteler favorim olup,ihtiyaçlarımızı(giyim vs.) buralardan karşılamaktayız..
Zaman zaman alışveriş sitelerinin yaptıgı kampanyaları da kullanıp yani indirim çekleri ile ihtiyaçlarımızı daha uyguna almaktayım..
Yine bunun gibi bir şeyden bahsedeceğim size,hattı Avea olanlara özel bir kampanya 9 Nisan-9 Mayıs 2012 tarihleri arasında avea hattınızdan  markafoni yazıp 5060'a gönderdiğinizde 25 tl'lik çekinizin kodu telefonunuza sms olarak gelecektir..
buradan üye olup alışverişe başlayabilirsiniz..Acele edin çünkü kampanyadan ilk 15.000 kişi faydalanabilcekmiş..
Kızım için aldıgım bu dört cici ürüne 4.50 tl ödeyerek satın aldım..Şaka gibi değil mi?
Haydi alışverişe :))))


4 yorum:

  1. selam blogger annelerden geliyorum sizi de beklerim.. Buyuk kızım siznkiyle yaşıt ne güzel. Aldığınız cicleri de güzel günlerde giymek nasip olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz,geliyorum tabiki:)

    YanıtlaSil
  3. 4.50 mi o.O şaka gibi.. Eşiniz çok şanslı tutumlu bir hanımı var :D

    Bloguma beklerim..

    http://pamukcucesisamia.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. pek sayılmaz,arada böyle fırsatlar denk gelirsede kaçırmam :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İrem için önemli :)