Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 Mart 2012 Perşembe

zaman..

Zaman nasıl da geçti gitti yine..Önce babamızın işiyle ilgili bir sınav vardı Erzurum'a gitmiştik bir kaç günlüğüne..Yaşadıgımız ilçe sınırlarından dışarı çıkınca nefes,hava aldık üç gün..Hava soğuk oldugu için Avm'nin oyun alanlarında oynatabildik İrem'i..
Bu kapalı alan bile yetti kuzuya..Erzurum'dan dönene kadar her gidişimizde bindi bu ata..Hep de aynı at,beyaz atlı prensine :))

Evimize dndükten kısa bir süre sonrada eşya toplamaya başladım..Memnun olamadık bi türlü oturdugumuz evden soğuk bir memleket oldugu için Gümüşhane/Köse don da çok oluyordu haliyle..Su donması,giderlerin donması....vs
Kara kış geldikten kısa birsüre sonra bu sorunları çekmeye başladık..Mart 17sinde taşındık yeni evimize artık rahat olmak dileğiyle...
Şehir içi taşınmak şehirlerarası taşınmakdan daha zor oldugunu bir kez daha anladım.Neyse hepsi haloldu şükür..Bu yüzden bir süre yazamadım bloga..Yoklugumda izleyicim olup yorum yapanlara tek tek cevap verip izleyicileri olarak dönüş yaptım..Yeni bloklar tanımak mutlu etti beni..





2 yorum:

Yorumlarınız İrem için önemli :)