Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 Eylül 2011 Perşembe

Samsun/deniz,kum,güneş

Samsuna'a ayak bastıgımızda İrem bu teyzenin kucağına oturdu resim çekinmek istedi:)
Kırmadım kuzuyu çektim ben de hoşuma gitmedi değil hani(:
Birde kocaman buhteye(su) bakmak istedi derin derin...
Sıra geldi deniz,kum,güneşe...
Ama önce adımızı deniz feneri sahiline yazmalıyız değil mi?
Dalgalara karşı güneşlenmedende olmaz ama..
Şöyle de bir deniz pozlarına ne dersiniz?
Bu arada artık İremin minik ayakları kumdan huylanmıyor:)
O sıcaklar da dondurma yemeden de olmaz ama..
Maşallah demeyi unutmayalım teyzeleri,ablaları..
Bütün yazı bu kovayla geçirdik desem yeridir..
ANNEN sana kurban olsun peteğim benim..
Samsun gecelerine de aktı benim güzel kızım










1 yorum:

Yorumlarınız İrem için önemli :)