Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 Temmuz 2011 Cuma

yetsin artık!!!


Gerçekten yetsin artık!!!Bu nedir ya,kaç kişinin daha ocakları yıkılmak zorunda mı?Canları yanmak zorunda mı?Artık tv seyretmeye korkar oldum..Yine kimlerin ocakları söndü diye,düşünmekten mahvoldum..
Nereye kadar bu canilik?Bu katliam?
Allahım sen bizim sonumuzu hayır et!
Ben bir asker kızıyım ve asker eşiyim.Bu yüzden de çok gururluyum..
Çocukluğumdan beri,neler beynimde iz bıraktı bilseniz,nelere şahit olduğumu...
13 şehidimizin ve daha nice şehitlerimizin ailelerinin durumunu en iyi ben anlarım..
Allahım sabır versin...
Dün akşamda görüntülü medyanın duyarsızlığını,insansızlığını,vicdansızlığını her zamanki gibi KINIYORUM!!!
Kendilerinden biri öldüğünde!,40 gün 40 gece başımızı ağrıtırlar...
Bu mu insanlık?Bu mu vatanseverlik?
Yazıklar OLSUN!!!

Çok şey var içimde haykırılcak aslında,kısacası uyumayanlar uyuyanları uyandırsın artık!!!

Tüm Müslüman Aleminin Beraat Kandili Mübarek Olsun...

(ev taşıma işimiz var önümüzdeki hafta,daha sonra görüşmek üzere arkadaşlar)

1 yorum:

  1. seninde kandilin mübarek olsun...
    Şehitlerimizin de mekanı cennet olur inşallah..Yazık oldu gencecik evlatlara

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İrem için önemli :)