Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

8 Haziran 2011 Çarşamba

ebruli zamanlar kampanya sonucu

Merhaba arkadaşlar dün gece sonlanan kampanyamızı,kızımın doğum gününü kutladığımızdan ancak şimdi yapabiliyorum çekilişi,kampanyaya katılan herkese teşekkür ediyorum..Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum ve iletişim bilgilerini ireminannesi@windowslive.com a göndermelerini rica ediyorum..
Bu güzel kampanya için de Ebruli zamanlar pasajına teşekkür ediyorum..

Kına sepeti kazanan:
7. yorumu ile TatlıGacı

Bebek kutuları kazanan:2.yorumu ile Emine Öztürk

4 yorum:

  1. Tebrık ederım :)

    YanıtlaSil
  2. yine mi yokum yaa bu ne şanssızlıktırr ..

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim.bilgilerimi hemen yolluyorum.
    İremin doğumgünü kutlu olsun.Tüm güzellikler ve sağlıklar onun ve sizin yaşamınızdan eksik olmasın.
    TatLıGacı..yorum bırakmada sorun var galiba adsız olarak çıkıyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İrem için önemli :)