Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 Haziran 2011 Cumartesi

Yaz mı geldi ne? Ve,vee,veee....

Başlıktandan da anlaşıldıgı üzere sanırım artık burayada yeni yeni yaz geldi :) Her yer yemyeşil,çiçekler açtı,polenler dans ediyor :)Peki İrem?
İrem hanımda evde durmak istemiyor.Her kapı açıldığında 'addaaa adaaaa',her camı açtığımda 'addaaa adaaaa' çığlıkları kopuyor evde :)) Çıkartmıyor muyum peki buldugum her fırsatta çıkartıyorum dışarı,parka ama İroşum doymak bilmiyor tabi...Sanırım o da haklı kısa bir yazımız var zaten bur da ama,uyku saatimizi,mama saatimizi de göz ardı edemem..Arada bağrışıp arada uzlaşıyoruz şükür :)
Diğer bir konuda tayinciler gidecek,yenileri gelecek..Bunda bir şey yok tabi!Belki evimizi lojmandan taşıyabiliriz dışardan bir eve,taşımayı da geçtim buranın kışı zor geçiyor eğer taşınırsak sobalı ev olcak lojmanın sıcaklığı gibi olmuycak elbet,İroşumda küçük hasta olur mu diye kış geçirmek de üzüyor beni..
Keşke kaloriferli olsa ama burada tek tük var öyle ev,onlar da boş degil..Ev açısından bakarasam,lojmandaki mi,dışarda ki ev mi diye?Kesinlikle dışardaki ev,bizim harebe lojmanımızın yanından bile geçmez sıfır ev, mis gibi yapılı  ah birde kaloriferli olsaydı ne var?Kafam allak bullak,hakkımızda hayırlı olsun ne diyim....
Bugünde öğlen çıkardım parkımıza İrem'i, evden dışarı çıkarken emziğimizi eve atıp çıkardık,söylemeyi unutmuşum İrem'e,İroşumda ne mi yaptı?Salıncağa koymuş emziği,emziğini sallıyor cadım :)))
Biz hala bırakamadık emziği,bana söyler misiniz nasıl bırakabiliriz emzik işini..Kendisine bırakayım diyorum ama İrem hanımın hala atacağı yok emziği...Geçenlerde evde kızım atalım artık memeyi,dedim..
Yere attı hemen..Camdan da atayım mı anneciğim dediğimde,at dedi..
Camı açtım hemen,atmış gibi yapayım diye,kapadım camı..Anneciğim meme yok artık attım,dememle birlikte,İrem hanım'memmmeeeee meemmmmmeeee' diye başladı ağlamaya...
Dayanamadım ağlamasına geri verdim..Bilmiyorum ne yapcam?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İrem için önemli :)