Balım

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

20 Şubat 2011 Pazar

İremin Günü (:

Bu gün aydan aya yaptığımız günümüz vardı günde ireminannesindeydi :)
Doğal olarak bu İrem hanımında günüydü..Babamız nöbetçi olduğu için İremide götürmek zorunda kaldım..Bi oraya bi buraya başım döndü..Biraz babamız,biraz asker abileri,biraz ben paylaştık bugün cadıya bakmayı :)
Anneannemizin velilerinden birinin İrem hanım için ördüğü elbiseyi giydirdim bugün papatyama pek de yakıştı
boncuğuma günde İroşu çekme fırsatı bulamadım ama evden çıkmadan çekmiştim artık o resimleri paylaşacağım :) Balım içinde değişiklik oldu bu gün pek eğlendi iyi ki nöbetçiymiş babamız:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İrem için önemli :)