26 Şubat 2011 Cumartesi

Karpuz top:)

İremin şu aralar en sevdiği oyuncağı..Sibel teyzesi hediye etmişti kuzuya..
Topda karpuz şeklinde tasarlanmış bu yüzden diğer toplarını solladı İrem hanımın..
Bu topla yavrum plates yapıyor üstüne oturup zıp zıp zıplıyor :))Babamız öğle arası eve geldiğinde yemeğe bi dakka oturtmuyor koridorda şut çekiyorlar o kadar çok hoşuna gidiyor ki kuzunun oynamak, babamızı yolculadıktan  sonra heycanla akşamı bekliyor olmalı ki yine aynı fasılı akşamda bir süre yaşıyoruz:))
Bebeklerle oynamaktansa;
araba,top oynamak daha çok hoşuna gitsede,zaman zaman bebeklerine mama yedirip ayağında sallayarak
'eee eeee eeee' demedende yapamıyoruz ama :))
Bu arada arkada görünen panda koltuk ise İreme dedesi ve anneannesi'nin hediyelerinden biri gelirken getirmişler
çok rahat bir koltuk yakında onla ilgili güzel bir postumuz olacak...
sevgiler:)

24 Şubat 2011 Perşembe

çoçuklarınız için çok cici amigurumi oyuncak kampanyası:))

Yeni ve çok cici oyuncak kampanyamızla karşınızdayım:) Öncelikle bu cici kampanyamızı yapmamızı sağlayan Fulya hanıma teşekkür ediyorum:) Fulya hanımın pasajında  çocuklarınızı sevindirecek özenle ve sevgiyle örülmüş muhteşem amigurumi oyuncakları görebilir ve aynı zamanda kendine özgü takıları bulabilirsiniz..Henüz ziyaret etmediyseniz mutlaka incelemenizi tavsiye ederim...İşte onlardan bazıları..


Vee çoçuklarınız için gelelim hediyelerimize:)
1.kazananın hediyesi kirpi örgü kiti
                                                    2. Kazananın hediyesi pembe gaga örgü kiti
Şartlarımız ise....
izleyicim olmanız
Fulya hanımın bloğunu da izlemeniz(hangi ad ile izlediğinizi belirtiniz) ve bir postuna tatlı bir yorum bırakmanız ve linkini bana belirtmeniz
pasajını http://fulyagu.pasaj.com/ beğenmeniz ve bir yorum bırakmanız linkini de bana belirtmeniz
veee
kampanyayı en az 1 görseliyle birlikte bloğu olanlar bloğunda(bu şart!), olmayanlarda facebook yada
twıtterda duyurmanız ve linkini bana belirtmeniz
hepsi bu kadar adsız yorumlar ve eksik yorumlar katılamayacaktır kampanyamıza..
kampanya katılım son gün 15 Mart 00.00dır..
Kargo ücreti pasaj sahibine aittir.
Herkese Bol Şans:))


22 Şubat 2011 Salı

lay-lay-lom

Evettt balımın 3. azı dişi de çıktı toplam 11 incimiz oldu..Yanlız bu dişi çıkartırken baya zorlandı yavrum..İştahsızlık,huysuzluğuk eşliğinde başardı çıkarmayı..Bu alt azı dişi olduğundan mı nedir üst azılarında böyle olmamıştı çünkü..
Darısı ağrısız sancısız çıkarması dileğiyle diğer azılara olsun artık :)

Gün geçtikçe boncuğumun dahada büyüdüğüne tanık oluyoruz bana,babasına çevresine tavırlarıyla..
Artık birey oluyor benim papatyam ne de olsa :)
Gün içinde inatlaşmalar dediği olmayınca,yüzünü kapatıp küsüp ağlamalar,'HAYIR'a tepkileri,
sıkıldığında kapıya gidip 'açti açti' diye mızıldanmaları eksik olmuyor şu aralar İrem hanımdan:)

Birde gelip durduk yerde bana,babasını yanağımıza bir buse kondurması yok mu bütün yorgunluğumu alıp götürüyor :))

Seni çok seviyoruz annemmm...

20 Şubat 2011 Pazar

İremin Günü (:

Bu gün aydan aya yaptığımız günümüz vardı günde ireminannesindeydi :)
Doğal olarak bu İrem hanımında günüydü..Babamız nöbetçi olduğu için İremide götürmek zorunda kaldım..Bi oraya bi buraya başım döndü..Biraz babamız,biraz asker abileri,biraz ben paylaştık bugün cadıya bakmayı :)
Anneannemizin velilerinden birinin İrem hanım için ördüğü elbiseyi giydirdim bugün papatyama pek de yakıştı
boncuğuma günde İroşu çekme fırsatı bulamadım ama evden çıkmadan çekmiştim artık o resimleri paylaşacağım :) Balım içinde değişiklik oldu bu gün pek eğlendi iyi ki nöbetçiymiş babamız:D

19 Şubat 2011 Cumartesi

Handem pasaj ile şık bir kampanya başlıyor

Evet arkadaşlar yeni bir kampanya ve aynı zamanda şıklığınıza şıklık katacak handem pasaj ile çok kokoş bir kampanya hazırladık..Öncelikle el emeği göz nuru ürünlere bayılıyorum handem pasajında da bu şıklığı çok rahat bulacaksınız..Çok farklı ve şık taçlar,tokalar ve kıyafet,battaniye,yastık,çanta gibi pek çok yerde dekoratif amaçla aplike edilerek kullanılan örgü çiçekler göreceksiniz...Ve en güzelide bu ürünlerin hepsinden 1 er çeşit yapıyor pasaj sahibi yani sadece sizde olacak :)
sizin için seçtiklerime yer vermek istiyorum





Ve 2 Şanslı İzleyicime bu taçlar gidecek :))

Gelelim Çok kolay Şartlarımıza
*izleyicim olmak
** http://ozlemakay.pasaj.com/ u beğenmek ve en az 1 ürüne yorum bırakmak ve yorum bıraktığınız ürünün
linkini bana hangi ad ile bıraktıysanız belirtmeniz 
***handem pasajının bloğunu http://ozlem-handem.blogspot.com/ izlemeye almak ve hangi adla izlediğininizi bana belirtmeniz
****bu kampanyayı bloğu olanlar bloğunda,olmayanlarda facebook yada twıtterda en az 1 görseliyle duyurmanız ve linkini bana belirtmeniz
şartlarımız bu kadar adsız ve eksik yorumlar dahil edilmiycektir.çekiliş random.org ile yapacağım
15 gün süreli olan kampanyamız 7 MARTTA 00.00 da açıklanacktır..
Kargo ücreti pasaj sahibine aittir.
BOL ŞANSLAR


17 Şubat 2011 Perşembe

Yeni Tarzımız:)


Ne zamandır bakamıyorum bloğumuza nedendir bilmiyorum ama şu aralar hiç fırsat bulamıyorum..
Paylaşacağım o kadar çok şey var ki:)
İrem hanım hazır uykudayken ondan bahsedeyim(:
Anneannemiz ile Dedemizin gitmesine son 1 gün kala İremin saçlarını kesme kararı aldık.Ensesini çok kaşındırıyordu yavrumun evimizde sıcak olunca başedemez oldu kuzucuk:)
Kuaförümüz anneannemiz oldu ve İremin saçlarını kesti arkalar hafif katlı :)
İremse hiç zorluk çıkarmadı oturdu hanım o kaptan o kaba su döktü durdu en çok sevdiği oyun....
Bense önce ağladım saçları kısacık geldi gözüme sonra alıştım tabi:)
Kızımın ilk kesilen saçlarınıda paylaştık saklamak için anneannemiz ve dedemizle:))

12 Şubat 2011 Cumartesi

Hediyemiz süpermiş(:





Daha önce burada paylaşmıştım çekiliş sonucunda kızımın kazandığını:)
Bugünde paketimiz geldi açmaya yeltendim ama İrem hanım fırsat verir mi benden önce 'ayyy ayyy' diyerek karştırmaya başladı bile:) Pek hoşuna gitti İroşun bu cici hediyeler paket paket aç aç bitmiyor:)
Ben de doğumgünü partimize sağlam kalmayacağını düşünerek İremimden gerisine daha sonra açtım paketlerin  hepsi harika özenle hazırlanmış tek tek paketlenmiş..
Emeğininize sağlık partiperisi teşekkür ediyoruz heycanla 7 Haziranı bekliyoruz :)

11 Şubat 2011 Cuma

Hediyemiz yolda:)

İremimden bebişlere hediye çekiliş sonucunu tek tek kağıta yazıp kızıma çektirerek yapmıştım..
Ve yeni doğacak bir bebeğe sevgili UĞURBÖCEĞİ'nin yavrusuna gitmek üzere yola çıktı..
İnşallah ilk yürüyüşünü bizim hediyemizle yapar kuzun :))
Bu arada hediye paketimizi de nickine uygun düşündüm :))
Bu uğur böcekleri size uğur getirsin ve sağlıklıca bebeğinizi kucağınıza almanızı diliyorum..

ditti ditti ditti :((


Alışmıştık,mutluyduk ama dittiler işte:(
2 gün önce yolculadık anneannemizle dedemizi..Oysa ne güzeldi evimiz kalabalık,İroşum mutlu..
Gurbette olmanın karşılığı bu mu olmalıydı :(
Allahım ömür verdiği sürece yine görüşecez ama hep böyle mi olacak?
Ah şu uzaklıklar olmasa..




6 Şubat 2011 Pazar

cookielove pasajı kampanya sonucu

http://cookielove.pasaj.com/  pasajının sahibi Devrim hanıma bizimle bu kampanyayı yapmamızı sağladığı için teşekkür ediyorum başarılarının devamını diliyorum..
Katılan herkese teşekkürler arkadaşlar :)
Sıra geldi sonuç açıklamaya..Ama önce katılanların listesine buradan bakabilirsiniz..
Kazananları tebrik ediyorum ve ireminannesi@windowslive.com a iletişim bilgilerini ve kurabiyede ne yazılmasını istiyorlarsa maksimum 4 kelimeye kadar bunuda belirtmelerini rica ediyorum..




Kazananlar:
7.yorum ile EDA
5.yorum ile ÖZGE
30.yorum ile GÜLÜMSER
18.yorum ile EBRU
2.yorum ile TATLI GACI



2 Şubat 2011 Çarşamba

iremimden bebişlere hediye çekilişi sonuc tekrarı

Arkadaşlar kızıma çektirerek sonucu açıklamıştım.Ama UĞURBÖCEĞİ bana ulaşmadığı için 2 gün içinde tekrar yapıyorum..Bu sefer random.org ile yaptım ve 25.orum ile  BEBEĞİM VE BEN kazanmıştır..
Yeni doğan bebeğine İrem ablasından hediyemiz oldu :)) tebrik ederim..
ireminannesi@windowslive.com a bilgilerini göndermesini rica ediyorum..


BeBeĞiM Ve beN dedi ki...
söbeeee
=( ya ben son anda yakaladım bu çekılısı ama ınşaalah benıde katarsın bu cekılıse
ben bebegımden fırsat buldukca katılabılıyorum henuz 3o gunluk bır anneyım =) ınşaalah ıremın bu guzel hedıyesını şerbetım yavrum kazanır dıye umud edıyorum
ıremı operken herkeze sevgıler ve bol şans dılıyorum
http://nar-tanem-bebegim.blogspot.com/2011/01/ceklste-son-gun.html

1 Şubat 2011 Salı

Ezgi'den İreme hediye :))

Burada bahsetmiştim İrem ve Ezgi'nin sıkı arkadaşlığını :) Tabi annelerininde :)
Sevgili Ebrucum aracılığıyla Orıflamedan sipariş vermiştim geçenlerde İroşo,bana,babaya..
Paketimiz geldi dün açarken içinden bir paket daha çıktı..Süpriz paketimizi kızımla açarken bu paketin İroşa ait olduğunu anladık ve içinden süper hediyeler çıktı..Ezgicik göndermiş arkadaşına minik minik tokalar,
Caillou balonu ve Hello Kitty'li çok cici bir badi :)) Balonumuzu sişirdik ve hemen başladı oynamaya bile :))
İrem çok mutlu oldu tabiii ''aaa aaa'' sesleri koptu odada :))
Çok teşekkür ediyoruz Ezgi ve annesine çok öptük sizi:)
Şimdi dedemiz ve anneannemize geri dönüyoruz..Hoşçakalın..